Coachning

Ska strax iväg på min första jobbcoachning. Får se hur det går.. förstår inte riktigt vad det är som kommer att hända nu?! Men jag hoppas att dem kan hjälpa mig att skaffa ett jobb iaf, något annat vore ju skandal, eller?!

Det är strålande sol och varmt ute. Nästan så att jag övervägde att ta fram vårjackan. Men med tanke på att väderomslagen brukar anfalla när jag gör sånna saker så tar jag ändå vinterjackan, den lite svalare. Det har rasat snö från taket hela morgonen och hela farmen springer runt som yra höns så fort ett sjok snö rasslar till uppe på taket. Jag tycker att det är mysigt med takdropp och snö som försvinner. Jag vill att våren ska komma NU! Helst vill jag slippa slasket, men sån tur har jag väl aldrig.

Nu ska jag ut i vårvädret.. tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0