Kaos mitt i skiten

Nu har jag vänt och snurrat på mina skräpiga ägodelar för att se om jag kan sälja iväg dem. Herregud, varför drar man på sig så mycket skit?! Just nu står 3 fulla banankartonger och några mindre kartonger plus ett klädställ fullt med kläder redo att fraktas till Umåker imorgon. Jag hoppas och ber till någon högre makt att folk ska vara som galna för jag vill verkligen inte behöva ta med mig allt tillbaka hem. Är dessutom snuskigt billig på det mesta så att det ska vara som att gå på IKEA när man kommer till mitt bord.. vad tror ni om den taktiken?

Jag ska även lägga på minnet att aldrig någonsin ge mig ut till Coop en löningshelg. Fy fan vad mycket folk!! Har människor ingen självbevarelsedrift i kroppen? Jag skulle köra ut från Rusta/Jysk parkeringen men om lixom aldrig därifrån. Då kommer det en kvinna från ingenstans och ställer sig framför alla bilar så att jag kan smita emellan, hon hade tydligen brunnit av någonstans där bak och tyckte att jag var långsam, men vaddå, jag litar inte på en enda bilist, dem är ju sjuka i huvet. Morsan blir nog inte heller så nöjd om hennes bil ser ut som ett russin på tisdag när jag hämtar henne på flyget.

Nä tacka vet hemmets lugna vrå. Men jag får väl hoppas att alla köpgalna människor som jag mötte idag på Ersboda kommer till Umåker och fyndar på loppisen. Då lär jag ju inte ens komma hem med kartongerna för jag såg bara stirriga köpgalna kvinnor och män där ute bland vimlet.

Ikväll kommer pappa med fru och jag ska försöka tvinga dem att äta upp hela tårtan som är kvar..

OBS! Glöm inte att ställa om klockan inatt så att ni kommer i tid till loppisen!! Imorgon skjuter vi fram tiden en timme..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0