Kärlek i en nöt..

Livet känns på topp och alla bryderier försvinner när vädret är så här fint. Satt ute och tömde termosen med kaffe samtidigt som jag kelade med Taiga och försökte få henne på andra tankar än att gräva en djup vallgrav runt min stol.

Nu har jag tagit mig inomhus igen då min förkylning gav sig till känna lite extra. Jag ska nog inte utsätta mig för mer kyla än nödvändigt för tillfället. Direkt jag kom in kände jag en energikick och det måste nog vara solens förtjänst, men så såg jag allt hund- och katthår, vilken käftsmäll. Fy bubblan! Orken att städa försvann i samma sekund.

Nu ska jag attackera Pilatesbollen och göra mina ryggövningar sen blir det virkning, en dusch och lite senare middag hos min kära pojkvän som erbjudit sig att laga middag till mig efter att ha jobbat en hel dag i sportaffären. Det måste vara kärlek i ett nötskal?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0