Nackspärr - vilket djävulskap!

Sitter med en vetekudde runt nacken och lider. Jag har aldrig någosin, never haft så här ont i nacken. Det började när jag skulle sminka mig inför födelsedagsfikat hos Phs mamma. Jag kände att det stramade på vänster sida när jag lyfte mascaraborsten. Sen dess har det bara blivit värre. Att vrida på nacken när jag skulle backa ut bilen från gården kändes nästan omöjligt. Jag fick lite massage av Ph under fikat, men nu är det värre än någonsin.

Vad ska jag nu göra? Nu kan jag inte ens göra mina ryggövningar, då tror jag att ett svimningsanfall skulle vara ett faktum.

Men jag ska inte klaga.. det finns dem som har det värre. Det kom bara så plötsligt och jag vet inte ens vad jag gjort för att det ska bli så här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0