Proffsig arbetslös..

Sådär, då hade jag blivit coachad. Vet inte riktigt vad jag ska tro.. studiebesök hit och dit, näe vet du vad!! Jag vill få hjälp med min CV och sen vill jag att dem ska ge mig verktyg för att kunna välta omkull rekryteringspersonalen med min charm. Inte åka runt och be på mina bara knän.. Jag fick iaf en pärm/bok/portföljgrej där jag ska stoppa in mina ansökningar och intyg, betyg m.m. Rätt proffsigt faktiskt!

Som jag befarade så var inte vädergudarna riktigt på min sida idag heller. Under tiden vi satt och pratade på Antenn så började det regna. Tokigt värre, trodde inte mina ögon. Men i tid till att jag skulle spatsera hem hade det som tur är slutat regna och solen sken som aldrig förr. Pjuh!

Gjorde ett kärt besök på Universitetet och mötte upp Ph för att kolla vad dem pysslade med. Det hela slutade med att jag fick med mig honom och skjutsade ner honom på stan. När jag kom hem fick jag rensa farstubron på snö och slask. Det hade rasat ner en massa snö från taket och gör fortfarande. Farmen är räddare än någonsin.. Taiga stod som slickad mot mitt ben när jag kom hem. Och hur jag än försöker förklara så förstår hon inte att det är helt ofarligt.

Nu ska jag grabba tag i virknålen och göra något vettigt!

Kommentarer
Postat av: Frida

Aaah ska också bli "coachad" måste dock ta tag i att ragga upp nån, var det svårt att hitta någon bra? Vi kanske ska gå charmkurs ihop? Borde lätt sopa banan med lite ögonfransblink ;P

2010-03-08 @ 14:44:36
URL: http://fridanollnio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0