Sjukstuga utan vintaminer

Känner mig underlig i halsen. Som om jag håller på att bli sjuk. Det passar verkligen inte att bli sjuk nu känner jag. Har ingen mat hemma och jag behöver verkligen besöka en stormarknad fullproppad med mat. Här hemma ekar det i både skafferi och kylskåp och dagens snöskottning kanske gör att jag inte tar mig iväg till mataffären imorgon. Jag får helt enkelt vänta och se..

Idag har jag tagit det lugnt här hemma. Har virkat två nyckelringar i olika färger som jag tänkt ha som pris i min kommande tävling. Har ännu inte bestämt mig för hur jag ska lägga upp tävlingen eller fotat den ena av nyckelringarna.

Men ni får en tjuvkik..

Cyklopen Svenne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0