Taj Mahal

Sitter med magen ut till knäna och undrar när jag ska sluta känna denna mättnadskänsla. Ph bjöd ut mig på födelsedagsmiddag på Taj Mahal. Jag åt någon god rätt som jag inte minns namnet på med tandoorikyckling, grillad kyckling, kungsräkor i stark marinad och lammkött. Nanbrödet icke att förglömma!

När vi kände oss för mätta för att det ska vara hälsosamt drog vi hem till Ph och drack kaffe och lade oss under filtar och värmde upp oss.

Det är utmattande att vara så här mätt. Varför åt jag upp allt när jag kände mig sådär äckligt mätt?! Jag åt som om jag aldrig sett mat förut och inte visste om jag någonsin skulle få äta igen. Just nu är jag lite äcklad av min egen förmåga att goffa i mig mat jag inte ens får plats med. Skulle behövt en extra magsäck just nu..

Besökte min söta lilla farmor idag och firade hennes 79:onde födelsedag. Hon fyllde egentligen år igår, men eftersom att prellen som skrev upp henne i födelseboken var ett fyllo och skrev fel datum så har hon förlikat sig med hans misstag och firar idag. Typiskt inlandspräster, att vara en suput och döpa små barn i ångorna av diverse alkoholhaltiga drycker, sunkigt!

Nu ska jag och min oversize-mage se klart på "Sexrehab med Dr Drew" och sen blir det nanna kudden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0