Tokskön dag!

Vilken vårdag vi har haft och har idag! Solen lyser fortfarande med sin glans och jag känner glädjen ända in i märgen. Jag, Taiga och Alice har varit ute och solat i snödrivan. Eller jag solade och djuren funderade bara på annat. Som att gå in till exempel. Innan solningen tog jag och Taiga oss en härlig promenad i I20 skogen och tittade på miljontals harspår. Hade gärna velat se en liten hare skutta över åkrarna, men då hade jag väl legat och blivit släpad som en vante bakom Taiga och det hade jag inte kläder för att råka ut för. Så tur i oturen för mig.

Det är lite nervöst här hemma av en speciell anledning. Jag ska först ta mig till Holmsund och hitta till torget, sen vårdcentralen. Ja det blir minst sagt spännande!

Sen blir det glasögonbågeprovning inför kära vänner. Idag är sista dagen jag får ha dem så det gäller att bestämma sig ikväll för om jag gillar mina favoriter lika mycket idag som jag gjorde igår.

Tog lite bilder ute på Alice men ni får se dem imorgon istället, eller ikväll. Just nu är jag för nervös för att ladda in bilderna på datorn.

Håll en tumme och en tå för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0