Att fotografera barn

God morgon!

Var har värmen tagit vägen? Går konstant i min mjukisdress och tycker ändå inte att det är så där sjukt varmt som man gjort den senaste veckan.

Idag ska jag bege mig till Ålidhem och agera barnfotograf. Får se hur lätt det blir att ta VK-bilder på de små liven. Får hoppas att storebror är glad och nöjd så att vi får till ett fint foto åtminstone. Är ju inget proffs direkt, men får man förtroendet från föräldrarna så ställer man självklart upp. Ska bli roligt att träffa lilla Havanna och se om hon är vaken den här gången. Håll en tumme!

Hade tänkt att baka ciabattabröd idag men jästen lyser med sin frånvaro. Blir kanske en kvällsyssla om jag lyckas komma ihåg att köpa ett paket jäst.

Nu ska jag attackera pappersinsamlingen och styra upp oredan inne i snicken.. önska mig lycka till, det behövs tro mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0