Give me the African treatment

Förra Onsdagen hade jag en tid på Face där jag skulle få en helkroppsbehandling som heter Khanya of Africa, ni kanske minns att jag berätta om det?!

Det blev inte riktigt så, jag "råkade" bränna upp huden dagen innan. Så jag bokade om tiden och idag ska det äntligen bli av. Min hud är inte längre svedd som om jag legat i ugnen och bakats, då hade nog behandlingen snarare liknat tortyr. Ska iaf bli underbart att bli ompysslad och bara få ligga där och njuta till Afrikanska maraccas eller vad det nu blir.

Men först ska jag ta bort den härliga stubben på benen, kan tänka mig att det uppskattas av personen som ska utföra denna helkroppsbehandling. Hon vill knappast ha rivsår på händerna efteråt.

In i duschen med mig..

Kommentarer
Postat av: emma

sv: Jodå, jag hade trevligt!:) Vad gjorde du på kulturnatta då?

2010-05-26 @ 19:32:51
URL: http://hopppom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0