Klo + Rädd katt = Aouch!

När man ser den här killen ligga utslagen i soffan känns han som ett väldigt litet hot för att det ska uppstå blodvite. Men när man minst anar det så står man där med ett gigantiskt rivsår på magen..

Dessa krabater har vassa små klor som tar sig igenom det mesta, därför är jag hyfsat bra på att klippa dem i tid och otid. Igår var det dags. Alfons var först på tur då han huggit tag i min tå tidigare på morgonen när jag låg och sov som bäst. Inte uppskattat!

Jag började med att lägga honom på rygg i mitt knä och klippandet satte igång. När jag har en klo kvar kommer Ph hem och genast rusar Taiga mot dörren och Alfons blir livrädd, han försöker ta sig ur den obekväma ställningen i mitt knä och innan jag hinner reagera lyckas han riva upp ett decimeter långt rivsår på min mage just under naveln. Det gör så förbannat ont att jag skriker rakt ut.

När jag någon timme senare ska lägga mig i sängen så kan jag inte ligga på mage eller ha något som trycker mot såret. Ph la sin arm över min mage och det skulle han inte ha gjort, fy bubblan vad ont det gjorde. Så nu ser jag krigsskadad ut och kan inte ha på mig kläder som trycker mot magen.. Tack Alfons, du är söt för det mesta men igår var du jävligt billig!


Kommentarer
Postat av: Petra ♥

svar: clip-ons är jätte lätt att sätta i. finns jätte många hjälp videos på youtube som jag kollade på först. :P dock hade jag nog köpt ett sätt med fler clip-ons och mindre. Har lite problem med att få plats med mina! :P

2010-05-13 @ 18:03:49
URL: http://petras.blogg.se/
Postat av: Emma

Grym bild, grym katt =)

2010-05-14 @ 20:54:08
URL: http://embra.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Klockren bild! Lägg till en cigg och en öl på den så har vi THA MAAN!

2010-05-15 @ 09:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0