Semifinal 1 - 25 Maj 2010

Ni vet väl vad det är för dag idag?? En viktig dag i mitt liv. För framtida resor och för nationen Sveriges tävlan i Eurovision.

Det är första semifinalen ikväll. Kl 21.00 i Svt1.

Jag kommer att sitta bänkad med mitt statistikblock i högsta hugg. Men för att göra det hela än mer intressant så vill jag ge min Top 10 lista över vilka jag tror kommer att ta sig till final ikväll. Då ökar liksom spänningen ytterligare och min magkänsla sätts på prov rent officiellt.

Här kommer mina Top 10 utan inbördes ordning.

1. Moldavien
2. Slovakien
3. Lettland
4. Serbien
5. Belgien
6. Malta
7. Albanien
8. Grekland
9. Ryssland
10. Island

Nu återstår bara att se Semifinalen och hålla tummar och tår för att det blir som jag vill.
Det är uselt startfält i år, men det är det minst usla av det usla.

Kommentarer
Postat av: www.nikela.blogg.se

Sv: oj vad många du har lyssnat på!(:

2010-05-25 @ 20:12:44
URL: http://nikela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0