Sova i bastu?

Har inte varit ute i cyberspace på två dagar nu på grund av det superfina vädret. Jag skulle kunna bosätta mig i min sköna solstol om det inte vore för att det blev mörkt på kvällen och lite väl kyligt.

Däremot har övervåningen som också är vårat sovrum förvandlats till en bastu under den varma dagen vi haft. Mindre roligt att man måste ligga och kippa efter andan ovanpå sängkläderna och ändå känns det som att man rinner bort.

Så nu ligger jag i soffan och närmast gruvar mig för att gå upp och sova fast jag är trött som tusan. Vad göra?

Kommentarer
Postat av: maisan

Det blir till att köpa en fläkt till sommaren hör jag. Valparna växer så det knakar. Nu till veckan blir det veterinärbesiktning, sprutor och chippning. I morse ringde Åke från Håknäs och meddelade att vårt sto har fölat så nu ska vi åka dit och titta på nyförvärvet. Mmmmmmysigt.

2010-05-16 @ 10:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0