Min superhjälte

Det blev en natt ovanpå täcket. Vaknade där vid 9-snåret och upptäckte att jag låg ensam i sängen med endast ett täcke under mig. Jag räknade ut med lillfingret att min andra hälft hade vandrat ner under natten och lagt sig på soffan. Smart val. Kände mig som en urvriden trasa, lite fuktig och kall. Så jag kröp ner under täcket och somnade om i 2 timmar till. Så skönt!

Idag är jag helt utslut. Förstår inte varför då jag inte gjorde många knop igår. Måste vara solen som drog ur all min energi igår. Så nu ligger jag här i soffan och tittar ut på regnet med gott samvete. Funderar på vad jag ska hitta på idag. Det blir nog lite städning och fix inomhus när jag tittar runt här hemma..

Men först vill jag visa Taiga som superhjälte. Igår när det var som varmast förvandlades hon till en supervovve i en grisblink..


Den snällaste superhjälten någonsin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0