Skärpning!

Jag är dålig på det mesta nu för tiden. Jag läser inga bloggar, skriver sällan själv och glömmer bort minsta lilla måste.

Igår tog jag tag i tvätten och dammsugade, idag ska jag packa ihop Phs kvarlämnade saker i kartonger, bara för att få det gjort, inte för att det känns det minsta roligt.


Har fått världens finaste och mysigaste handgjorda muggar av P, tyvärr har två spruckit så vi måste åka till Indiska och byta dem. Råkade nämna att jag sett muggarna för P när jag var på stan med C förra veckan och strosade. Dagen därpå fick jag 6 stycken, bara för att. Finaste!
Trist att två sprack så fort vi satte hällde i lite hett vatten, den ena började dessutom läcka.

Kommentarer
Postat av: Emma

Han verkar vara ett riktigt kap den där P =)

Sen att han är dålig på tv-spel är väl smällar man får ta.

Kram Emma

2010-11-11 @ 12:57:21
URL: http://embra.blogg.se/
Postat av: Helena

Jag hoppas du läser min blogg!! =) Men vilken super karl du verkar ha hittat!

2010-11-16 @ 10:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0