Arbete sökes..

Nu har arbetslösheten slagit till igen. Känns nästan som en obotlig förkylning, den ligger och smyger och jävlas konstant. Hoppas att jobben kommer flygande nu. När mörkret kommer lär jag ligga i fosterställning och vagga fram och tillbaka. Hjälp sökes!

Såklart vaknade jag 7.30 och kände mig inte ens trött. Det blev att stiga upp, ta en promenad i solen, äta frukost och nu sitter jag här. Vad ska jag pyssla med nu förutom att söka jobb som en idiot. Det är inte roligt, inte någonstans.

Kommentarer
Postat av: Isak

Rösta på vår vän Riedl, han lovar ju jobb till västerbotten! om man nu gillar deras ideologi så kan det väl låta bra, men valfläsket flödar nu 2v innan valet så nu kan man inte lyssna på någon.

2010-09-06 @ 16:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0