Både telefon och karl

Solen steker utanför fönstret och jag får bara sitta och titta ut. Fast framför den här dataskärmen.

Det är hyfsat lugnt idag, som de flesta andra dagar faktiskt. Nästan som om telefonen har tagit semester. Den har inte ringt på hela dagen.

Funderar på att göra den här dagen lite kortare och åka in mot civilisationen. Men först ska lite papper skrivas under och brev ska skickas. Hårt jobb!

Idag är sista dagen som Taiga hänger med mig här på kontoret för imorgon kommer husse hem.
Han kommer nog att mötas av två väldigt glada tjejer imorgonbitti på tågperrongen.

Längtar så fruktansvärt mycket efter helgen, den här kosten tar musten ur mig. Imorse när jag slog upp ögonen kändes det som att någon hade skottat in ett kilo grus, jag var helt enkelt tvungen att somna om. Så då gjorde jag det. Kom in till kontoret kring 9-snåret och då hade ingen saknat eller försökt nå mig. Som vanligt på det här bygget.

Imorgon däremot bär det av på äventyr när jag ska försöka hitta till ett helt nytt ställe.
Får se när och om jag kommer mig dit. I värsta fall får jag spendera helgen i leasingbilen. Men den allra högsta höjdpunkten imorgon förutom att Peter kommer hem är att jag ska hämta ut min nya ifån!! Förstå lyckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0