Jag vill oxå!

Hör och ser överallt människor som åker iväg på utflykter varstans bara för att det är sportlov. Jag vill oxå ha sportlov. Sitta i en snödriva nånstans och bara sippa på en kopp varm choklad med solen gassandes i ansiktet.

Hoppas att vädret visar plusgrader och solsken imorgon när jag har min lediga dag. Då kanske det blir en tur till Hampis för en kopp choklad och en titt på utsikten över Umeå. Promenix med jycken som lagt på sig några extra kilon blubb och kanske få en och annan fräken på frökens näsa.

Jobbar kväll och ska slita häck ända till mörkret lagt sig. Å andra sidan är pengar rätt skönt att ha, så jag får offra lite.

Fettisdag idag, lär nog inte bli nån semla för min del. Mandelmassa är ändå inget jag längtar efter..
Det är också Internationella kvinnodagen idag, trodde varje dag var kvinnans dag? Iallafall i min värld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0