Turordningen på Lördag

Sent på Lördagskvällen stod det klart i vilken ordning bidragen ska framföras i finalen.

1. Danny Saucedo - In the club
2. Sara Varga - Spring för livet
3. The Moniker - Oh my god!
4. Brolle - 7 days and 7 nights
5. Linda Bengtzing - E det fel på mej
6. Nicke Borg - Leaving home
7. Swingfly - Me and my drum
8. Sanna Nielsen - I'm in love
9. The Playtones - The King
10. Eric Saade - Popular

Nu gäller det att rösta fram det bidraget vi vill ska representera Sverige i Düsseldorf. Och om jag fick bestämma skulle det inte vara tillåtet för vissa åldersgrupper att delta i röstningen. Det blir helt enkelt fel då. Låt oss som är intresserade av tävlingen rösta, det kommer att bli fiasko annars. Kalla mig gärna petig, jag kunde inte bry mig mindre.

Ser fram emot Eurovision Song Contest när jag får börja gotta mig i alla länders låtar. Det är på något sätt grädden på tårtan. Mello är egentligen bara en transportsträcka genom trälig skog man måste ta sig igenom. Vissa svenskar fattar ändå inte vad det handlar om..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0