Här kommer bilden Noomie!

Nytt träningskort innebär också (i min värld) att man måste hotta upp klädseln och skorna. Idag tog jag tag i sko-shoppingen. Det var verkligen på tiden. Mina gamla Nike skulle platsa på Gammlia brevid världens äldsta skida.

Men skojja inte om skoförsäljning.. Vilket virr varr det blev med dämpning och stabilitet hit och dit. Jag blev bara less på hans tjat.

Lättast blev det när jag bytte butik, där fanns det inte så många alternativ samt en bra säljare. Ibland vill man inte ha 40 olika att välja på. Fötterna blir helt trötta av allt provande för att inte tala om skallen.

Mitt beslut landade till slut på ett par Nike som både kändes bra och det "stod" Angelica på. Sånna skor finns det alldeles för få av! De var dessutom nedsatta och shvajnbilliga.


Vill pussa på dem hela tiin!

 

Gissa vem som längtar till nästa träningspass?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0