Oväntat besök

När jag i godan ro satt och såg på nyaste avsnittet av Greys Anatomy i soffan och klockan börjar närma sig midnatt knackar det på dörren. När jag närmar mig dörren ser jag genom fönstret att det är min granne som står där ute. Börjar tro att det har hänt nåt, men så ser jag att han är full som en kastrull.

Han undrar om han ska följa med mig ut med hunden, men eftersom att vi redan varit ute kommer han in och tjitt tjattar en stund. Pratar om ditten och datten tills jag snällt meddelar att han får gå hem och sova.

Nu har jag äntligen sett klart avsnittet och ska börja tänka på refrängen. Ska börja läsa lite inför hemtentan som ska lämnas in om någon vecka. Har lånat en avhandling som handlar om missbrukande kvinnor och vägen till behandling. Verkar väldigt intressant och kommer förhoppningsvis vara användbart i våran C-uppsats.

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0