Semifinal 2 - 27 Maj 2010

Idag går andra semifinalen av stapeln och den här gången deltar Sveriges Anna Bergendahl. Vi hoppas självklart på en finalplats men konkurrensen av de 10 finalplatserna är hård i denna omgång. Många förhandsfavoriter deltar och dem måste vi slå omkull som käglor om vi ska kämpa oss igenom.

Jag har ju självklart 10 favoriter som jag hoppas och tror kommer att knipa dessa platser. Nu hoppas jag på mer än 70% rätt och för att ni ska kunna hålla koll på mig så publicerar jag min lista här.

Som tidigare utan inbördes ordning..

1. Litauen
2. Armenien
3. Israel
4. Danmark
5. Schweiz
6. Sverige
7. Azerbadjan
8. Rumänien
9. Irland
10. Georgien

Sen vill jag passa på att Hurra hundra gånger för att Rebeccas lilla Schlagerbebis beslöt sig att titta ut lagom till andra semifinalen! Duktig mamma och en nyfödd pojke med bra tajming!

Håll en tumme för mina förhandstippade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0