Steve the sleeve

Äntligen, tack vare min kära vän R som tipsade mig har jag nu klickat hem en sleeve till min lilla rosa skönhet.

Hittade en massa snygga sleeves på Webhallen som hon tipsade om. Och efter mycket efterforskning om storleken på sleeven så bestämde jag mig för att välja den hon tipsade mig om.

Den är fin, rosa och verkar väldigt behändig. Känns lite udda att alltid måsta linda in datorn i en mössa varje gång man ska någonstans.

Nu får vi bara hoppas att storleken är rätt, men det tror jag..

Förstår inte riktigt hur jag har kunnat missa den här eminenta sidan. Har googlat på alla möjliga tänkbara ord och bara hittat sidor med konstiga fula sleeves.

Men nu är jag glad att jag hittat en sovsäck till datorn.. skit i resten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0