Halsont med tjejserier

Ont i halsen, trött och dåligt väder. Inget blev riktigt rätt när jag vaknade imorse. Dels för att jag vaknade av att katterna levde rövare och att hunden med fåntratten stod och glodde på mig. Men vädret gjorde mig nog mer sjuk än vad jag egentligen är..

Kände av halsontet redan igår men hoppades att jag skulle sova bort det, jag hoppades i onödan. Fryser också konstant om fötterna trots att jag både har strumpor och tjocksockar, vad är felet?

I övrigt, alltså rent mentalt känner jag mig frisk. Fast det beror kanske på vad man jämför med..?!

Har iaf sett på lite DHW och Greys Anatomy avsnitt som jag legat lite bakom med. Nu ska jag fortsätta att komma ikapp med Gossip Girl och kanske äta ett äpple.

Kommentarer
Postat av: Two olsson sisters

SV: men usch så hemskt! var den stor? Men vad skönt att det läker bra i alla fall! Jag hoppas att hon mår prima snart igen^^//Emma.

2010-04-29 @ 19:52:00
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/
Postat av: emma

sv: Ja dom var sååå söta! Hade velat ta en i smyg och stoppat ner i fickan :]

2010-04-29 @ 20:13:37
URL: http://hopppom.blogg.se/
Postat av: em

Tack så mkt för lånet av papperna! När behöver du dem tillbaka? Har varit ute o ränt mest hele tin denna vecka, huvva. Kan komma förbi dig när du behöver dem så säg till! Krya på dig godsak!

2010-04-29 @ 20:59:49
URL: http://emmablommi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0