Till lilla flickan Havanna med Mamma

Idag blev jag klar med en present till lilla nyfödda Havanna och hennes superkvinna till mamma. Hoppas att båda töserna blir glada, åtminstone varma.. *blink*

Tyvärr kan jag inte visa vad dem ska få då jag vet att Superkvinnan är en trogen läsare, om hon nu har tid med sånt med två små barn att ta hand om..? Men så snart jag träffat dem ska jag visa er vad det blev. Jag är väldans nöjd med lilla Havannas atteralj. Ph tyckte att den/det blev mycket fin och tyckte att jag varit duktig. Sen att mor och dotter kommer att matcha är ju inte helt fel.

Men eftersom att det finns en liten pojke och en man i familjen så återstår två saker att göra. Och jag tror redan att jag vet vad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0