God Jul i min OnePiece

Ligger i min sprillans nya OnePiece jag fick av älsklingen imorse. Den bästa klappen någonsin. Nu kommer jag att leva i min nya sparkdräkt hela julhelgen. Åh jag är så glad!

Vi gjorde mysfrukost, såg på sista avsnittet av julkalendern, öppnade våra klappar och såg Shrek. Sen tog vi en iskall promenix med Taigan. Nu väntar bestyren inför färden till julfirandet. Men här tar vi det piano och slappar in i det sista, det är trots allt julafton.

Frågade mamma om det var tvunget till finkläder på Julafton, men hon tyckte att jag absolut fick ha min OnePiece idag. Jag har världens bästa tomtemor och tomtemormor. Vi ska fira med juleljus och mys framför en brasa med glögg och annat gott.

Ha en supermysig dag med nära och kära, det ska jag ha!


Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken härlig overall du fick =)

2010-12-25 @ 20:01:00
URL: http://embra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0