Men åee!

Första dagen på jobbet i total dyngkyla. Fy fanken vad kallt det har varit idag. -20 grader är inte att leka med när man bara har en skaljacka på sig. Imorgon blir det Fjällräven som åker på.

Träffat en massa fina människor idag. Både äldre och yngre. Fick däremot en mindre rolig upplevelse när jag fick se mitt schema. Jag jobbar nyårsafton och nyårsdagen vilket var två dagar jag verkligen inte ville jobba. Vi som hade planer på att dra ner till Peters kompisar i Härnösand och fira in det nya året blir nu ett minne blott. Besvikelsen är total här hemma.

Jag har de senaste 4 åren alltid fått sitta i obygden eller hemma och gömma mig från fyrverkerier och annat otyg. Och nu när jag äntligen skulle få göra något roligt på nyårsafton, eller åtminstone åka bort och umgås med människor så går även det i stöpet. Fan att det alltid ska jävlas!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0