Klagosång

Jag vet att det är mycket klagan nu, men helt seriöst så skulle jag älska om någon tog tag i mitt huvud och lyfte mig rakt upp i luften. Min rygg känns helt ihoptryckt som om jag legat i ett skruvstäd i flera månader. Det gör konstant ont.

Igår ringde en sjukgymnast från Rehab Center Norr och hade en tid till mig nästa Torsdag. Så skönt att äntligen ha tagit tag i det här. Han tyckte definitivt att jag skulle besöka honom. Jag hade nog bara tur att han fått ett återbud nästa vecka. Det lät som att han hade rätt fullt upp.

Har bullat upp med kuddar i soffan och försöker lindra besvären så gott det går. Igår satt jag på en pinnstol i en timme under ett informationsmöte vilket säkert inte var det bästa, några timmar senare satt jag på ytterligare en liknande stol. Jag och pinnstolar hör inte ihop, det tycker inte min rygg iallafall.

Nu ska jag ge mig själv lite terapi i form av virkning. Det är iaf inte belastande för ryggen. Ute är det strålande sol men skitkallt, man blir iaf lite gladare av det här vädret..

Kommentarer
Postat av: Petra ♥

hoppas det känns bättre efter rehab besöket!! :)

2010-02-24 @ 12:43:51
URL: http://petras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0