Nya ögon

Var supertrött och hungrig efter allt firande igår så jag och Ph avslutade kvällen på världens bästa hamburgerhak, Max. När jag kom hem hamnade jag halvt livlös i soffan och på något vis tog jag mig till sängen. Jag vaknade iaf på kudden bland en massa djur som kurrade imorse.

Dagen började som vanligt, men sen var det dags att gå till optikern. Jag var lite nervös för att hon skulle säga att jag blivit komplett blind. För med tanke på hur dåligt jag ser numera så skulle jag inte bli förvånad. Det underliga som hände sen efter att ha glott på bokstäver och prickar var att mitt högra öga inte hade förändrats alls och det vänstra ögat hade blivit lika illa som det högra. Så jag skulle kunna byta ut det ena glaset och använda samma bågar, men det vill jag ju inte. Jag har beställt hem bågar från favoptic.se som kommer till veckan. Ska bli spännande att se om det finns några glajjer till mitt lilla fejs.

Sen hade Body Shop varit så snälla att de skickat ett Grattis-kort till födelsedagen och gett mig 100:- att handla för. Så jag tog mig dit och köpte en Body Butter med Mango. Luktar så gudomligt gott att jag nästan vill ligga med näsan i burken och äta gojset. Men det ska jag inte.. nu ska jag bli mjuk som en babyrumpa!

Nu ligger jag i mina pyjamasbyxor och goffar i mig godis samtidigt som jag ser på Let's Dance-finalen. Livet är gött när man får göra absolut ingenting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0