Vårtecken inomhus

Ja nu verkar våren ha kommit och med den myrorna! Alldeles nyss attackerade en av dem mitt vardagsrumsbord och försökte ta sig in i datorn. Inte okej!

Katterna som jag i min enfald trodde skulle jaga och som rena martyrer äta upp dem levande, men icket. Igår när jag serverade dem en myra var satt de fyrbenta rovdjuren som ljus och tittade förundrat på det sexbenta lilla skräpet som rörde sig runt runt på badrumsgolvet. Så jag kan nu konstatera att dessa rovdjur är helt värdelösa jägare. En råtta skulle väl förmodligen skrämma livet ur dem. Great!

Men imorgon ska dessa kryp vara ett minne blott. Jag ska köpa sånna där dosor som dödar hela boet, ska bli så roligt att se dem kämpa för livet!

Dammsugning på schemat, adjöss!

Kommentarer
Postat av: NeMo

säg till när ph har flyttat in and I'll be there like a skott! :D



2010-03-21 @ 21:37:00
URL: http://nooli.blogg.se/
Postat av: nemo

det är ju bra att veta att ni har proteiner att tillgå om maten skulle ta slut, försöka med ph istället kanske gillar han myrorna bättre haha

2010-03-21 @ 22:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0