Vän av ordning

Det är så härligt när vänner beslutar sig för att vara duktiga och rensa garderoben, speciellt när de bjuder hem en och man får ta med sig en hel kasse med kläder hem till garderoben med plagg man är urless på. Som att handla nytt fast det är gratis och luktar sköljmedel.

Ikväll var en sån kväll. Inte nog med att jag fick med mig ett par snygga brallor och en massa fina toppar och en klänning hem, det bjöds även på brieost, goda kex och gött kaffe. Precis som varje måndag bör sluta. Tack Em!

Det är roligt det där med förvaring, hur man på grund av sina egna tappra försök att få undan saker kan vara lite avis på hur andra verkar ha strukturerat och allt i sin ordning. Så är iaf jag. Ibland kan jag önska att jag vore mer ordningssam. Att var sak ska ha sin plats, och även fast jag försöker ha det så hamnar saker alltid på villovägar och i slutändan står man där med en låda full med nödvändigt krafs man inte har någon plats för. Hur gör folk egentligen för att hålla ordning?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0