Comeback!

Hej på er, ni som fortfarande ids gå in och se om jag skrivit nåt. All heder till er!

Jag är usel, men under de senaste veckorna har jag verkligen inte vetat vad jag ska skriva om. Det har knappt hänt något nämnvärt.

Eller, det var en ren och skär lögn. Det har hänt en hel del. Har sagt upp mig på hemtjänsten och ska börja jobba som handläggare i en närliggande kommun. Innan dess ska jag ta två välförtjänta veckor ledighet och flytta från huset på Haga.

Tanken är att ha en loppis i huset för att bli av med mina saker som inte ryms i vårat gemensamma boende. Jag får återkomma med mer info när denna behövliga loppis blir av.

Sen har det äntligen blivit vår, så fantastiskt skönt att kunna sätta sig på cykeln och inte behöva bylsa på sig en massa kläder. Långkalsongerna ligger numera längst ner i garderoben. Kanske att dem får hänga med när vi åker till Sorsele över påsken. Det ska tydligen vara en massa utomhusaktiviteter, mitt bästa.. eller nåt. Hoppas bara att solen visar sig så jag kan få lite välbehövlig solbränna. Jag är i princip genomskinlig just nu.

6 arbetsdagar kvar och nedräkningen är i full fokus. Vad som också börjar närma sig är Eurovision Song Contest. Och tro inte att jag tänker utelämna detta i bloggen. Jag laddar som tusan och har redan lyssnat på mer än hälften av låtarna. Sen hur jag kommer att redovisa mina åsikter om låtarna är ännu oklart. Men på något vis kommer det att synas här. Vänta och se..

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Emma

Kul att du fått jobb, var någonstans?

Hoppas allt är bra annars, kram!

2011-04-21 @ 20:58:13
URL: http://embra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0