Som ny fast gammal

Känner mig som ny, fast nyvaken. Sov nog lite för länge imorse. Vaknade av levande ljus i sovrummet och en bokmal som log mot mig. Man kan nog inte vakna på ett bättre sätt. Ligger för närvarande i soffan nermysen i min Onepiece och väntar på att jag ska orka pallra mig in i duschen. Den känns lite för långt bort och det är nog lite mer än en dag för mycket sen jag besökte den sist. Så får det bli när man är sjuk.

Har legat med feber sedan i Söndags och igår var nog första feberfria dagen sedan dess. Nu hoppas jag att feberdrömmarna och allt som följer med håller sig borta resten av året. Roligt är det verkligen inte.

Imorgon ska jag tillbaka till jobbet. Är lite orolig för hur det ska gå, men det är bara att bita ihop och inte känna efter så mycket. Ska försöka mig ut idag, besöka Haga en sväng och handla lite förnödenheter.

Håll en tumme att jag orkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0