Dag 3

Har haft fullt upp idag, med min prao-elev på fyra ben har arbetsdagen gått som en dans och när klockan slog hemgång var det bara att puttra hem i bilen. Skönt!

När jag kom hem blev det inte någon vila. Jag hade nämligen bokat tvättstugan för att tvätta mitt klädberg som legat på Haga och mojsat till sig bland allt katthår. Sen blev det en skogspromenad med Taiga för att sedan attackera diskberget som växt sig allt för högt. Under tiden lagade jag dagens middag som bestod av:

1 st laxfilé
Creme fraiche röra med kräftstjärtar
4 ägghalvor med majonäs och kräftstjärtar
2 körsbärstomater
Några stavar gurka
Isbergssallad

Så jäkla gött!
Blir samma visa till lunch imorgon. Mumma!

Det är rätt skönt att jobba när Peter är borta, då blir inte kvällarna lika långa och jag har en massa saker på min lista som ska göras så att tiden går ännu snabbare. Men nu börjar den här dagen kännas i kroppen så det är nog dags att krypa till kojs.

Gooo natt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Det där med att äta fett låter gott ju :) Var hittar du recepten du kör på? Fristajlar du eller har du någon källa?

Jag testade att kommentera på min och fick inget knas... vet inte vad det beror på, skumt. Jag skulle väl eg. kunna ta bort filtret så man inte behöver skriva in nå bokstäver - det kanske kan hjälpa? Jag har ingen aning...

2011-07-04 @ 22:47:51
URL: http://emmablommi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0