Vimmel och vingel!

Så var helgen över.
Har varit en Söndag i sovandets tecken, har varit så förbaskat trött hela dagen. Har dessutom haft milleniets värsta huvudvärk, kan iofs ha berott på att jag slog klackarna i taket igår. Att det har blixtrat framför ögonen av smärta har jag aldrig tidigare upplevt. Fy faen!

Hade hur som helst en trevlig förfest hos Hannah. Det flödade vin av olika sorter, jag fick ett glas i knäet men som tur var blev de vita byxorna torra efter någon timme i torkskåpet. Vi satt ute på den nya terassen under parasoll med myggnät. Eftersom att det var tjejfest blev det mycket snack om allt och inget, sen vankades det utgång på Allstar.

Där gick jag rakt in i den tätaste dimman och jag hoppas att alla hade roligt för det hade jag!
Tog en taxi hem efter att ha besökt dansgolvet och kröp genast ner i sängen, aldrig har sängen varit så skön som efter att ha trippat omkring på klackedojjor med vingeldricka i kroppen.

Imorgon är det jobb igen men eftersom att jag har en ny liten bebis i mina ägor så lär jag knappast ha långttråkigt. iPhone i mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0