Nu fick jag eld i baken

Min kompis som just ploppat ut en bebis har gett mig lite av en pepp för att återgå till bloggandet. Jag har egentligen varken tid eller lust att skriva nu för jag borde sova och magen kurrar. men magen får vänta till frukosten och sovandet är jag alldeles för pigg för. Jag ligger för närvarande och skriver på min iPod så det går lite långsamt med pekfingervalsen. Så vad har jag gjort idag? - Vaknat och polymasat mig ut på en hundpromenad strax efter 5-snåret, tagit tåget till metropolen Nordmaling. Jobbat i närmare 9 timmar, cyklat i spöregn, puttrat hem med tåget och sedan i princip legat apatisk i soffan. Är det så livet ser ut när man jobbar? Hur i hela friden ska man ha tid/ork att ta hand om ett barn i framtiden? Får man superkrafter och 10 extra timmar/dygn när man blir förälder? What's the deal lixom? Det här måste jag fundera över under tiden jag sover, återkommer med vidare information när jag forskat i frågan. Sov gott och flott!

Kommentarer
Postat av: Emma

Heja Ange! Glad att jag kunde bidra med lite pepp!

2011-06-22 @ 09:54:11
URL: http://emmablommi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0