Bling bling med mönster

Som jag tidigare nämnde så fick jag lite smått och gott av min mamma idag när hon kom hem från Kina.
Tänkte visa vad jag fick..

De här smyckena kom samtliga i de söta små satinpåsarna som ni ser på bilden. Armbandet är tydligen en plojgrej som morsan kommer tvinga mig att använda på samtliga Julaftnar framöver. Det är ett armband med små glasfigurer (paket, tomte, gran) och några silvermedaljonger i form av änglar.

Halsbanden valde jag de här två, fanns en massa olika färger och former på pärlorna men de jag valde passade mig bäst, en vit och en silvergrå. Det är äkta pärlor och halsbanden var snuskigt billiga (35:-)!

Sen fick jag tre olika typer av leggings/strumpbyxor i varierande form och mönster. Superbra då mina har en tendens att försvinna eller gå sönder. Väldigt opraktiskt då man ska dra fram ett par och inser att de gått hål i dem. Men nu behöver jag inte fundera över det mera.. Tack mamma!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken snäll mamma och va fina saker. Jag väntar med spänning på att få se vad du får av henne på julafton!!!

2009-12-13 @ 18:28:24
URL: http://embra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0