En hel drös med nödvändigheter

Var ska jag börja?

Har verkligen fått allt som stod på önskelistan och lite till. Jag måste ha varit väldigt snäll i år för tomten hade verkligen tänkt till och insett vad jag var i behov av och skulle bli superglad över. Självklart blir man glad för alla saker man får, men i år kändes det som att jag verkligen är i behov av samtliga saker.

Många av min familj och mina vänner hade nog köpt saker som jag verkligen behövde fast de kanske egentligen inte visste om det. Som min ugnsvante till exempel, fick världens snyggaste "tjejvante" av min älskade kusin, blev superglad då min befintliga börjar ha gjort sitt. Fick också en utetermometer av henne vilket jag också behövde för att missemojjarna käkat upp sladden på den gamla.. å andra sidan läser hon bloggen så hon kanske var medveten om min termis, men vanten hade hon förmodligen inte en jäkla aning om. Mycket uppskattade grejer och snygga dessutom!!

Och som ni redan vet var ju morsan en sväng till Kina, ni kan inte ana vad hon kom hem med därifrån?!
Tänkte fota allt jag fått imorgon så jag kanske ska suga lite på karamellen. Men det är så sjukt kul att jag måste berätta..

Jag har fått en klädsel till bilen, men inte vilken klädsel som helst. EN HELROSA HELLO KITTY KLÄDSEL!!
Det följde med (häng med nu), Klädsel till samtliga säten både rygg och sits, en tygplupp till växelspaken, en för handbromshandtaget, en rattmuff, bilbälteshållare, nackskydd i form av enorma rosa rosetter!! Allt med Hello Kitty! Svårt att förklara men det är så fint! Kommer inte att låta någon halvsmutsig typ in i bilen efter att jag satt in klädseln!

Nu vill jag bara lacka om bilen till en svart liten fara, så jäkla snyggt det skulle va!
Fick även ett par bruna UGGs som är sjukt varma och gosiga och en svart Canada Goose-jacka. Av mammas resekompis fick jag en supermysig och lurvig kofta som jag vill bosätta mig i fram till sommaren. Aj löv it!

Imorgon lovar jag att det kommer upp bilder på allt!

Nu ska jag försöka skriva upp allt på en lista så att jag inte glömmer nåt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0