Klurigt dasspapper och platta gåvor


Tack!

Fick det här angenäma papperet i julklapp. Det ska få en trevlig plats brevid sängen där det både behövs avslappnande klurigheter på kvällskvisten och till andra snuviga aktiviteter. Känns inte rätt att torka röva med det där lixom.. för fint för att fördärvas!

Av pappa och hans fru fick jag det bästa platta paketet. Inget mindre än två (!!) behandlingar på Face. Känns som en grej jag verkligen inte har råd att unna mig samtidigt som det är välbehövligt efter den här hejdundrande uppsatsen. Är så nöjd!

Av min lill-kusin som inte är så liten längre fick jag även en biocheck.

Det är bra att vara jag i juletider!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0