The puppet-master

Blev ännu en dag hemma för lite plugg. Jag är färdig med transkriberingen och ska nu sätta igång med teoriavsnittet. Det är liksom min bebis i hela det här, vi använder ju oss dessutom av mina favoritteorier - alltså de enda jag kan. Alex har Metoddelen vilket är något större, men jag kan ju för tusan inget om metod och hon är typ proffs, så vi har fördelat det rätt bra över vad vi kan och inte kan.

Men jag känner mig lite seg i startgroparna idag. Är ju dessutom dags för junta också.. måste ju ner på la stada för att köpa lite garn. Eller så river jag upp den där förbannade mössan som blev helt galet stor. Får se hur jag gör..

Och vad i hela friden ska jag göra till lilla farmor - the virkmästare herself? Hon lär ju titta på mitt verk och spotta på det.. eller näe, min farmor är helt bedårande. Hon skulle tycka att jag hade gjort ett jättebra jobb även om det jag gjort var helt snett och krokigt. Men man vill ju imponera på dem som är duktiga redan.. jag kanske måste sno ihop en halsduk åt henne. En sån där tub, det skulle hon nog gilla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0