To be or not to be a eldboll?

Det blev lite krångel med den där regnbågen, men efter att jag kommit med mina briljanta idéer så löste sig allt och vi fick mat. Efter det blev det mys samtidigt som vi såg på filmen Fantastic Four 2. Hade inte sett den tidigare.

Dock så störde jag mig på Jessica Albas blåa linser. Såg inte klokt ut, dessutom var hennes hår så illa blonderat att t.o.m. jag fick rysningar.

Och under filmen poängterade Ph hela tiden att han skulle vilja vara The human torch, dels för att han kan flyga och elda grejer. Jag tyckte att han bara fjantade sig, men när jag skulle hem hade han gärna kunnat få förvandlas till en eldboll och värma upp mitt lås till Muppen. Fick stå med en tändare och värma nyckeln i evigheter, men tillslut så fick jag ett psykbryt och lyckades egenhändigt få upp låset.

Nu ska jag hoppa in i C-uppsatsen för imorgon sätter analysarbetet igång.. Shit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0