Tomteverkstad

Jag vet, det har varit usel uppdatering idag men har haft fullt upp hela dagen.
Hämtade mamma på flyget och sen åkte vi raka spåret hem till henne för att umgås. Jag ville ju höra allt om resan och lite till.

Fick några små saker med mig hem i förskott som jag ska visa lite senare. Hennes resepartner tyckte att jag åtminstone skulle få något idag när vi skulle ses. Hon hade till en början tänkt vänta med allt till julafton, men det satte han sig emot direkt. Rätt av honom, ha ha!

Sen jag kom hem har jag slagit in de julklappar jag hade färdiga så nu återstår bara tre stycken som jag ska tåta ihop ikväll. Känns skönt att det mesta är färdiginslaget och klart. Två av personerna jag ska ge julklappar till måste jag leverera via Posten också, så det ska skickas iväg. Får se om jag hinner med det imorgon.

Ska ladda in lite bilder på datorn nu så ni får se mina färdiga verk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0