Värmen - kom tillbaka!

Min kropp formligen skriker efter värme. Har suttit och huttrat hela dagen och nu ligger jag nedbäddad i soffan under filten med Kittytofflorna på men värmen i händerna tycks vara som bortblåst.

Det är sjukt kallt ute, det blåser och snöar samtidigt. Nu hoppas jag att det fortsätter snöa men slutar blåsa!

Har tänkt svepa ihop en kaka ikväll. Imorgon kommer Alex hit igen och vi behöver verkligen något sött att smaska på när vi sliter våra hår som jag tror börjar bli lite gråa. Det tär på kroppen att skriva uppsats, det ska Gudarna (vilka det nu är?!) veta!

Snart börjar det bli dags för den mycket gruvsamma promenaden med Taiga-poop. Överväger faktiskt att köpa hem ett packe Pampers om vädret ska fortsätta vara så här kyligt och obehagligt. Nä skämt åsido, fan vad jag gruvar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0