Att ligga


Ni får ursäkta bildkvalitén..


Herregud, att sova i en Fatboy är inga som helst problem. Speciellt för mig som är kort. Direkt jag satte mig i saccosäcken kände jag för att ta en liten lur. Den formades perfekt runt kroppen.. ja jag säger då bara det. Bråkar vi någon gång och det slutar med att vi inte vill vara i närheten av varandra så paxar jag Phs Fatboy!


Kaffe är gott, speciellt i Fattys umgänge!

Man får kanske inte en så smickrande kroppshållning, men tro mig kroppen älskar det! Att bara låta valkarna leva sitt eget liv och njuta av stunden, det är livet i en Fatboy!


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vill också ha en fatboy...

2009-11-08 @ 07:42:01
URL: http://embra.blogg.se/
Postat av: Himmel unt pannkaka!

Fatboysen verkar vara så brutalt sköna! Är ju lite trångbodd för tillfället, men sen ska jag nog skaffa mig en fatboy... Eller så kanske jag slänger ut sängen? Hmm... :)

2009-11-09 @ 02:08:17
URL: http://himmeluntpannkaka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0