Bäbismagar

Var man än vänder sig dyker det upp gravida magar.

Jag är glad för flera av mina vänner som väntar tillökning och jag hoppas att det blir fler inom en snar framtid.
Är det för att vi blir äldre som dessa magar bara växer till antal eller är det någon form av babyboom som håller på att ta över världen?

Det kanske helt enkelt handlar om att vi nu för tiden inte har råd att spendera tid till våra fritidsintressen och att vi istället är hemma och hittar andra sätt att fördriva tiden på?!

Det ska bli roligt att träffa de små krabaterna som kommer nästa år iaf, jag väntar spänt!

Kommentarer
Postat av: Challe

jag håller med dig gällande bebismagar och småbarn överallt. Barn är tydligen på tapeten.

2009-11-30 @ 14:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0