Depp med solsken

Igår var en riktig deppdag. När vi avslutat skolarbetet och jag skjutsat hem Alex så fick jag världens depp. Kände mig halvt gråtfärdig och ville bara krypa ner under täcket.

När jag ser det så här i efterhand kan jag tänka mig att det dels handlar om att jag inte ätit så mycket under dagen, spänningen över resan nästa vecka, oron att det inte ska ordna sig med katt och hundvakt när jag är borta, nervositet inför hur nästa vecka kommer att se ut och många fler faktorer.

Idag känns det mycket bättre förutom att jag ska skriva kompletteringen på hemtentan jag fick tillbaka. Jag ringde faktiskt till kursansvarige igår och berättade hur oproffsig han som rättat min hemtenta varit, hon sa då att jag skulle läsa om och skriva till det jag ansåg behövdes och sen maila in det till henne.

Måste göra det här denna helgen, framöver kommer det inte att finnas tid..

Men hur glad blev inte jag imorse när jag vaknade av att solen bländade mig?! Vilken obeskrivlig känsla! Nu håller vi tummarna att solen håller sig framme under helgen så att man kan tanka lite energi.

Kommentarer
Postat av: Emma

Lycka till nästa vecka!

2009-11-21 @ 12:35:22
URL: http://embra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0