Fisplåster?

Tog som sagt en sväng på Willys idag, släpandes på världens största kundvagn fick jag med mig mat och andra förnödenheter för en smärre förmögenhet.

När jag packat upp allt ser det ut som att jag köpt en ost och en gurka när man öppnar kylskåpet. Sorgligt men sant. Inte undra på att jag aldrig hittar något gott, mitt kylskåp sväljer det innan jag hunnit stänga dörren.

Kom på att jag borde köpa plåster och hittade jättefina med min favvis på.. tänk att Willys har allt!

Det är alltid bra att ha lite plåster hemma om man skulle slinta med en slö kniv eller nåt. Det är hur som helst roligare med barnplåster än sånna där beiga tråkiga.

Innan det svängde jag förbi Zoocenter för att köpa kattmat och kattsand, det finns roligare att köpa, men ni skulle ha varit här igår. Alfons la av den värsta fisen någonsin. Den senaste veckan har de fått en annan mat i brist på tid att hinna åka och handla riktig mat, det ska aldrig hända igen!

Jag trodde att Taiga låg nedanför soffan och mökade, men nej då.. Alfons låg på puffen 2 meter bort och släppte av en efter en. Jag var tvungen att lämna rummet.. kanske kan ta ett Hello Kitty plåster och täppa igen läckan om det skulle hända ikväll. Han skulle iaf få en snygg blöja!


Kommentarer
Postat av: Karin

söta!

haha klart man kan

2009-11-30 @ 19:44:48
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: NeMo

åh tack för tipset! Det ska jag testa på alle balle (almanzo)

2009-12-01 @ 08:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0