El Clasico

Mamma trodde att det var en film, jag har aldrig brytt mig särskilt. Men idag sitter jag som nån annan fanatiker och tittar på matchen mellan Real Madrid och Barca tillsammans med tre fotbollstokiga grabbar. Det är nästan så att jag börjar få hår på bröstet och sitter med handen innanför byxorna och rapar i takt med visselpipan på teven.. Jag hejar nog mest på Barca även om Ronaldo är den snyggaste på plan, har lite svårt att bestämma mig. Brukar i regel hejja på laget som ligger under men än är det 0-0 så det är svårt att ta ställning..

För att på något vis känna mig hemma så har jag min älskade dator.. Nu är det halvlek och vi flippar, eller Ph flippar som han alltid gör. Lite enerverande..

Ska nog transkribera lite mer om jag blir mer uttråkad.. lika bra att göra nytta om man ändå har tråkigt. Fick förresten byta min kupévärmare på Jula.. nu ska Muppen bli varm o gosig.

Ser ni på matchen? Vilka hejjar ni på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0