Goder morgon..

Eller god och god..

Igårkväll stoppade jag in motorvärmar sladden i väggen och tänkte att nu tinar Muppen upp under natten och sen får jag köra till skolan i en varm och mysig bil..

Varm och mysig? Näe inte så värst.. hela bilen såg ut precis som när jag lämnade den igårkväll. Som en gigantisk isglass. Eftersom att förardörren bestämt sig för att frysa fast så fick jag stoppa in kroppen på passagerarsidan då jag också upptäcker att kupévärmaren blåser kalluft. Jävla skräp!

Fick stå och skrapa hur länge som helst. Det hade blivit en sån där omöjlig ishinna på framrutan. Ni vet en sån som knappt går att få bort. Ikväll blir det operation Dagens Tips: Bilen som jag skrev om för ett tag sen med bakpulver, fönsterputs och magneter.

Nu ska jag tina upp här i grupprummet på skolan. Och nu kom Alex instormandes..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0