Har fått en ursäkt..

Angeånde kommentaren jag fick igår av den där kompisen till Ph..

Igår la jag upp en statusuppdatering på Facebook där jag syftade på kommentaren om min ålder. Han kontaktade mig senare på kvällen och bad om ursäkt samt förklarade att han inte hade menat något illa.

Jag accepterade ursäkten och tänker nu gå tillbaka till mitt liv där rullatorn och hörapparaten bara är en grisblink bort.
Nu ska jag släpa mitt gamla arsle ut i regnet med Taiga i släptåg, sen ska hängpattarna och jag besöka djuraffären tillsammans med mina celluliter och tillslut ska skäggstråna på hakan få sig en rundtur på Willys för lite matshopping.

Kan hända att jag inte återkommer förrän imorgon eftersom min artros börjar angripa kroppen allt mer och det kan ta ett tag innan jag är hemma igen.. men ni lär ju märka. Står det på tidningens framsida imorgon att 26-årig gammkärring fastnat med skägget i frysdisken på Willys kan ni ge er den på att det är jag.. kom då och hämta mig istället för att kräkas över morgontidningen!!

Ha ne gött!

Kommentarer
Postat av: NeMo

Skönt att du fått det ur världen!

Du kommer allafall bli en snygg "gammkärring" när det väl händer :D



puss puss

2009-11-30 @ 14:34:45
URL: http://nooli.blogg.se/
Postat av: Isak

haha, du är härlig, angelica! ;D

2009-11-30 @ 16:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0